Çarşamba, Ekim 18, 2006

balkona "gelen", çalı çırpılar getirdi önce...

kombi balkonumda, etrafında dolap var, baca deliği kapağa denk geldiği için borusu takılamıyor, üstü ve altı açık.

çalı çırpıyı baca deliğinin önüne koydu ve yerleşti.
na zaman baksam, yerinde, başını eğip bana bakıyor. yumurta olup olmadığını göremiyorum. ama kalkmadığına göre, olmalı...
kaç gündür bacadan çıkan duman ya zehirliyse, ya ölürse, ya çeker gider bir daha gelmez ise... korkusuyla ne yıkanabiliyorum, ne de soğuğa rağmen kaloriferi yakabiliyorum.
tünek bulmak geldi aklıma. tüneği yerleştirip yuvasını oraya taşımayı... ama yerinin ellendiğini anlar ise yumurtaları olsa bile bir daha oraya dönmediklerini söyledi biri.
beş gün oldu... benzer bir şey başına gelmiş olan var ise önerilerini bekliyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aynı sekilde bu yaz bizim evde oldu.mutfak aspiratörünün borusunun dısarıya acılan agzından iceri girip yuva yapmıstı serceler.annemin balkona su ve yiyecek bisiler koymasından yüzbulmuslar keratalar eve yerlesmeye karar vermis olsalar gerek dedik.
sonra aspiratörden sanah aksam tıkırtılarla yasadık evde:) Bir de mutfaktaki aspiratörü kullanmadık onlara zarar vericek die.. yavrularıyla da bizimle bir süre yasadıktan sonra bi gün gittiler.ama bu zaman yazdı ve aspiratörsüz idare ettik ama senin icin zor.
cözüm ne olabilir?
yumurtalara dokunmadan yuvayı tasıyabilrsen yakın bir yere belki bu cözüm olabilir.yuvasını bulabilmeli ama.bir de dokunarak fln insan kokusu sinmemeliymis.

Ioakim Andronikos dedi ki...

"insan kokusunun sinmemesi",

çok çarpıcı bir tabir...